Linneaberkebys.blogg.se

Träning!

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag på morgonen bestämde jag och mamma oss för att gå upp till gymmet.Var där i en timme nästan. Idag fick det bli 20 minuter på crosstrainern i högt tempo. Sen så körde jag massa mag,axlar och rygg övningar. Kände verkligen att jag har legat på latsidan dessa veckor men nu ska jag verkligen ta tag i träningen.
Sitter nu och kollar på The Walking Dead och äter bananpannkakor med blåbär och jordgubbar. Mums!
Vädret idag är ju helt underbart så ska försöka att vara ute i solen så mycket som möjligt. Ska även göra lite ändring här på bloggen idag som ni får sen lite senare. Har inget planerat än idag mer än att jag ska ut och springa ikväll och att det är melodifestivalen finalen idag! Vi får se om det händer något mer men annars blir det en lung och härlig lördag i solen:)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: