Linneaberkebys.blogg.se

Frågor om mig!

Kategori: Allmänt

1. Fullständigt namn- Linnea Alfhild Camilla Berkeby
2. Ålder? -
17
3. Vart bor du?- Fliseryd

4. Bor tillsammans med?
 Mamma, pappa och min bror Adam.
5. Färg på ditt hus? röd/vit.
6. Hus eller lägenhet? - Hus
7. När är du född?
14 Februari
8. Klass? -
Första året på gymnasiet.
9. Vilket år tar du studenten? - År 20161
10. Något jobb? - Nej.
11. När gick du upp i morse? – Vid 8.10
12. När ska du sova? - Vid runt 11.
13. Kramat någon idag?- nej

14. Pussat någon idag? -
nej.
15. Vad har du ätit idag? - Frukost som bestod av yoghurt,musli, banan och hallonkesella.
16. Dagens klädsel? – Mjukiskläder.
17. Dagens smink? - mascara
18. Dagens roligaste? - Haha vet inte.
19. Har du många vänner? - Ja det tycker jag att jag har.
20. Vem kramade du senast? - Min mormor
21. Har du pojk-/flickvän? -
nej
22. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma
23. Vem fick du senast sms ifrån? - Patricia
24. Film? - 
The notebook
25. Låt?
- Hard out here
26. Mat? - tacos, kycklingsallad
27. Dryck? - Bonaqua Päron
28. Färg?- Svart,rosa.

29. Stad? -
Fliseryd?
30. Land? - usa
31. Ämne i skolan? - Svenska och idrott
                senaste:
32. Personen du tänkte på? -
...
33. Gången du grät? - I Onsdags
34. Pizzan du åt? - För två veckor sen
35. Gången du var i Göteborg? - När jag gick i 6:an var senaste gången
36. Gången du var i Stockholm? - För två veckor sen.

antingen eller:

37. Svart eller vitt? - beror på vad det är men tror vitt.
38. Hund eller katt? - Hund
39. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på vilket humör jag är på men båda.
40. Tvspel eller datorspel? –  Inget av dem.
41. Singel eller upptagen?  singel
42. Big Brother eller Paradise hotel? - Big Brother lätt.
43. Blont eller svart hår? - blont tycker jag
44. Har du blåa ögon eller bruna? - Jag har brungröna ögon typ.
45. Choklad eller lakrits? – choklad
46. Göteborg eller Stockholm? – stockholm
47. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
48. Coca cola eller fanta? - fanta
49. Pizza eller kebab? - pizza
50. Randigt eller prickigt? - Randigt
51. Älska eller älskas? - älskas
52. Leva eller dö? - Leva

                 antal:

53. Personer du älskar? - Mina vänner och min familj
54. Personer du hatar? - Finns ett par..
55. Glassar du ätit på en dag? - Det mesta jag har ätit på en dag är 4st
56. Festivaler du varit på/ska på detta året? Har inte varit på någon än men i sommar ska jag.
57. Personer du saknar just nu? – Finns några stycken

58. Gånger ditt hjärta brustit? - Många gånger
                vem:

59. Vill du kyssa nu? - Ingen
60. Ska du träffa imorgon? - vene.
62. Sjöng du senast för? - Väldigt många

63. Spelade du tvspel med senast? -
Kommer inte ihåg
64. Vill du ta med på resa nu? - Mina kompisar
65. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Det skriver jag inte här
66. Är söt? - Haha Zac Efron;)
67. Vill du sova jämsides med i natt? - Ingen
                   vad:
68. Gör dig glad? -
Musik
69. Gör dig ledsen? -
Falska människor som tror att de är bättre än alla andra och såna människor som älskar att se någon må dåligt.
70. Vill du helst göra nu? - Träna
71. Önskar du att du slapp göra? - Läxor
72. Vill du ha nu? - Sommar!!
73. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
  Fyllde år för inte så längesen men inget.
74. Längtar du till? - Sommaren och nästa helg.
75. Tycker du om dina betyg? - Kunde vara bättre i visa ämnen
76. Ångrar du i ditt liv? -
Mycket
77. Är det bästa som hänt dig? Mycket bra men kan inte komma på något speciellt nu.
78. Hur mycket är klockan? - 15.46

79.Vilken är din idol?-Det är Katy perry

80.Vad vill du göra när du blir stor?-Vill resa så mycket som möjligt.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: